Preskočiť na hlavný obsahPreskočiť prehliadku
Máte otázky? +421 911 354 349
  • Platba a doručenie
  • O nás
  • Kontakt
  • SK
    • CZ
Menu
  • Svadba
      Svadobné poháre na víno
      Svadobné poháre na šumivé vína
      Svadobné poháre na gin
      Poháre pre svadobných rodičov
      Svadobné vázy
      Svadobné súpravy
  • Darčeky
      Pre muža
      Pre ženu
      Gravírované šálky
      Darčekové sety
      Prvé sväté prijímanie
      Krst
      Birmovka
  • Výročie
      Poháre na víno
      Poháre na šumivé vína
      Poháre na pivo
      Výročné poháre
      Výročné vázy
  • Poháre
      Víno
      Sekt & Prosecco
      Whisky & Poháre
      Likér & Schnaps
      Gin
      Pivo
      Čaj & Káva
  • Ostatné sklo
      Vázy
      Fľaše
      Karafy & Dekanter
      Svietniky
      Doplnky
  • Kolekcie
      Falling star
      Falling star
      Zobraziť kolekciu
      Cross line
      Cross line
      Zobraziť kolekciu
      Chic
      Chic
      Zobraziť kolekciu
      Glitz
      Glitz
      Zobraziť kolekciu
      Avallon
      Avallon
      Zobraziť kolekciu
      Yellownstone
      Yellownstone
      Zobraziť kolekciu
      Romantic Pasion
      Romantic Pasion
      Zobraziť kolekciu
  • Sortiment
  • Informácie
  • Svadba
    • Svadobné poháre na víno
    • Svadobné poháre na šumivé vína
    • Svadobné poháre na gin
    • Poháre pre svadobných rodičov
    • Svadobné vázy
    • Svadobné súpravy
  • Darčeky
    • Pre muža
    • Pre ženu
    • Gravírované šálky
    • Darčekové sety
    • Prvé sväté prijímanie
    • Krst
    • Birmovka
  • Výročie
    • Poháre na víno
    • Poháre na šumivé vína
    • Poháre na pivo
    • Výročné poháre
    • Výročné vázy
  • Poháre
    • Víno
    • Sekt & Prosecco
    • Whisky & Poháre
    • Likér & Schnaps
    • Gin
    • Pivo
    • Čaj & Káva
  • Ostatné sklo
    • Vázy
    • Fľaše
    • Karafy & Dekanter
    • Svietniky
    • Doplnky
  • Kolekcie
    • Falling star
    • Cross line
    • Chic
    • Glitz
    • Avallon
    • Yellownstone
    • Romantic Pasion
  • Platba a doručenie
  • O nás
  • Kontakt
Máte otázky? +421 911 354 349
Darčekové balenie

každej objednávky

Doprava zadarmo

pri nákupe nad 60€

Gravírovanie

zadarmo

Slovenská

rodinná firma

DomovReklamácie

Reklamácie

Reklamačný poriadok

Obchodnej spoločnosti Inspiraglass, s.r.o.

1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len „Tovar“), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva Kupujúceho zo zodpovednosti za vady (ďalej len „Reklamácie“).

Predávajúci je obchodná spoločnosť

Inspiraglass s.r.o.

Dulov 206

018 52 Dulov

IČO: 47 441 143

zapísaným v OR Okresného súdu Trenčín, Oddiel: Sro, Vložka č.: 29187/R

DIČ: 202 389 9405

IČ DPH: XXX

(ďalej len „predávajúci“).

Kupujúcim je spotrebiteľ (osoba, ktorá nakupuje tovar pre osobnú potrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti)

 (ďalej v texte aj ako „kupujúci - spotrebiteľ“)

a fyzická a/alebo právnická osoba – podnikateľ, ktorý s predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe tovaru (ďalej v texte aj ako „kupujúci - podnikateľ“).

Fyzické a právnické osoby – podnikatelia (kupujúci - podnikatelia) berú na vedomie, že podmienky záruky môžu byť odlišné od podmienok záruky pre kupujúcich – spotrebiteľov a vzťahy medzi Predávajúcim a kupujúcim – podnikateľom sú upravené Obchodným zákonníkom.

2. Záručné podmienky

Ak Tovar vykazuje zjavné vady, t.j. najmä ak je Tovar Kupujúcemu predaný v poškodenom transportnom obale, je Kupujúci oprávnený Tovar neprevziať. V takom prípade zostáva zachovaný nárok Kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia Predávajúceho alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia Kupujúceho.

Dĺžka záručnej doby pre kupujúcich – spotrebiteľov (v zmysle článku 1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov, odsek 3, bod i.), sa riadi platnými ustanoveniami Zákona, trvá teda 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru Kupujúcim.

Dĺžka záručnej doby pre kupujúcich - podnikateľov(v zmysle článku 1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov, odsek 3, bod ii.), trvá 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru Kupujúcim.

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy vo všetkých prípadoch stanovených v predmetnej zmluve, v Zákone, prípadne v prípadoch uvedených v príslušných Všeobecných obchodných podmienkach Predávajúceho. Odstúpenie je voči Predávajúcemu účinné od okamihu, keď je mu doručené písomné prehlásenie Kupujúceho o odstúpení od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy, sa zmluva od počiatku ruší a zmluvné strany sú povinné vrátiť všetko, čo si na jej základe poskytli.

3. Poučenie o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru v prípade kupujúceho - spotrebiteľa

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci - spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci - spotrebiteľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť závadnú vec za nezávadnú, ak to kupujúcemu - spotrebiteľovi nespôsobí závažné ťažkosti.

Predávajúci garantuje, že pri všetkých riadne uplatnených reklamáciách, pri ktorých sa vada prejaví do 30 dní od prevzatia tovaru kupujúcim - spotrebiteľom, vyrieši reklamáciu bez zbytočného odkladu výmenou za nový tovar.  Pokiaľ tovar nie je v daný moment k dispozícii na sklade Predávajúceho, bude nový tovar kupujúcemu - spotrebiteľovi podľa vzájomnej dohody bez zbytočného odkladu objednaný od dodávateľa Predávajúceho alebo výrobcu tovaru alebo bude kupujúcemu - spotrebiteľovi umožnený výber iného tovaru.  Pre vznik nároku na riešenie reklamácie výmenou tovaru za nový kus musí byť reklamovaný tovar vrátený Predávajúcemu kompletný (tzn. vrátane všetkého príslušenstva, manuálov a pod.).  Garancia výmeny podľa vyššie uvedeného sa nevzťahuje na mechanicky poškodený tovar, ktorý takéto poškodenie nemal v čase prevzatia tovaru kupujúcim - spotrebiteľom alebo ním splnomocnenej osoby.

Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci - spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu - spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale kupujúci - spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci - spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Predávajúci poučil kupujúceho - spotrebiteľa o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ustanovenia § 622 Zákona(bod 1 článku 3 tohto Reklamačného poriadku) a právach, ktoré mu vyplývajú z ustanovenia § 623 Zákona (bod 3 článku 3 tohto Reklamačného poriadku) tak, že umiestnil tento Reklamačný poriadok na príslušnej podstránke internetového obchodu Predávajúceho a kupujúci - spotrebiteľ mal možnosť si ho prečítať v čase pred odoslaním objednávky.

Na základe rozhodnutia kupujúceho - spotrebiteľa, ktoré zo svojich práv v zmysle ustanovenia § 622 a ustanovenia § 623 Zákona uplatňuje, je Predávajúci alebo ním určená osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ustanovenia § 2 písm. m) Zákona o ochrane spotrebiteľa (zákon č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, ďalej v texte už len ako „zákon o ochrane spotrebiteľa“) ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie Predávajúci alebo ním určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V prípade márneho uplynutia lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci - spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje Predávajúci Kupujúceho formou dohodnutou medzi obidvoma zmluvnými stranami (e-mailom alebo písomne listom) a zároveň bude Kupujúcemu spolu s tovarom doručený reklamačný protokol.

 Ak kupujúci - spotrebiteľ reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môže Predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou alebo stanoviska určenej osoby (ďalej len “odborné posúdenie tovaru“). Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže predávajúci od kupujúceho - spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru.

Ak kupujúci - spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a Predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci - spotrebiteľ zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci - spotrebiteľ tovar zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša Predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci - spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť Predávajúceho za reklamovanú chybu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu – spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

4. Vybavenie reklamácie

Reklamácia sa uplatňuje osobne v sídle Predávajúceho, prípadne prostredníctvom pošty na adrese: Dulov 206, 018 52 Dulov alebo emailom na adrese: info@brilant.sk. Spoločne s tovarom sa odporúča pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad potvrdzujúci kúpu tovaru (faktúra) a vyplnený reklamačný list (ktorého vzor je dostupný na webovej stránke Predávajúceho: www.brilantcrystal.sk)..

V prípade, že Kupujúci využije svoje právo a vyžaduje odstránenie vady Tovaru opravou a v záručnom liste je pre účely záručných opráv Tovaru určený iný subjekt ako Predávajúci, ktorého miesto podnikania je v rovnakom mieste ako v prípade Predávajúceho alebo v mieste pre Kupujúceho bližšom, Kupujúci môže uplatniť právo na záručnú opravu u subjektu uvedeného v záručnom liste.

V prípade, že nie je možné uplatniť záručnú opravu u iného subjektu ako u Predávajúceho, zaistí záručnú opravu Predávajúci. Predávajúci v deň prijatia reklamácie vystaví Kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru, v ktorom presne označí reklamované vady tovaru v súlade s ustanovením § 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Po vybavení reklamácie Predávajúci o tejto skutočnosti   informuje Kupujúceho formou dohodnutou s Kupujúcim (najmä prostredníctvom e-mailu Kupujúceho).

Ďalej je Kupujúci oprávnený vyžadovať záručnú opravu v autorizovaných servisných strediskách, ktorých zoznam je priložený v dokumentácii k Tovaru, prípadne ich oznámi Predávajúci na požiadanie Kupujúceho.

Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má Kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

V situácii, keď je Tovar potrebné zaslať Predávajúcemu alebo servisnému stredisku, koná Kupujúci tak, aby bol Tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý Tovar dostatočne ochráni a vyhovuje nárokom na prepravu Tovaru. V prípade prepravy krehkého Tovaru, je odporúčané označiť zásielku príslušnými symbolmi.

V prípade, že je reklamovaný tovar doručený Predávajúcemu (príp. inej oprávnenej osobe) poštou alebo kuriérom, zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu (faktúru, pokladničný blok, obal). Rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prevzatia reklamovaného tovaru od kuriéra alebo poštového doručovateľa.

Zodpovedná osoba v plnej miere zodpovedá za sledovanie plynutia lehoty na reklamáciu v súlade s príslušným ustanovením Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a bezodkladné kontaktovanie Kupujúceho o vybavení reklamácie v zákonom určenej lehote formou e-mailu, SMS, resp. doporučeného listu.

Servisné stredisko po riadnom vybavení reklamácie vyzve Kupujúceho telefonicky, e-mailom alebo iným spôsobom dohodnutým s Kupujúcim k prevzatiu opraveného Tovaru a reklamačného protokolu, resp. bude po vzájomnej dohode Tovar spolu s reklamačným protokolom doručený Kupujúcemu formou doporučenej zásielky.

Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade neodbornej montáže alebo neodborného uvedenia Tovaru do prevádzky, rovnako ako pri neodbornej manipulácii s Tovarom, t.j. najmä pri:

  • porušení ochranných pečatí a nálepiek, ak na výrobku nejaké sú,
  • používanie Tovaru v podmienkach, ktoré svojimi parametrami nezodpovedajú parametrom uvedeným v dokumentácii k Tovaru.

5. Alternatívne riešenie sporov

V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

6. Záverečné ustanovenia

V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu.

Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 25. 6. 2020. Zmeny reklamačného poriadku vyhradené. Na platne uzavretú zmluvu sa však vzťahujú reklamačné podmienky platné v čase uzavretia zmluvy.

V Dulove 25.06.2020

Firma s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti dekorovania skla.
Obchod
  • Časté otázky
  • O nás
  • Kontakt
Dôležité informácie
  • Obchodné podmienky
  • Platba a doručenie
  • Balenie
  • Reklamácie
  • Ochrana osobných údajov
  • Zásady používania súborov cookie
Kontaktujte nás+421 911 354 349info@brilant.sk
© 2025 Copyright Brilant Crystal | Všetky práva vyhradené

Vytvorila digitálna agentúra Ametica

Spravovať Súhlas
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať {vendor_count} dodávateľov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Zobraziť predvoľby
{title} {title} {title}